mandag 15. mars 2010

To Påskekort i dag




8 kommentarer:

Linda W sa...

Disse var kjempefine.
Lekkert motiv.
Så koselig med nye bloggvenner:)
Ha en fin kveld, klem:)

Yvonne sa...

For noen utrolig bedårende kort! Så skjønne, og så flott med små blingdetaljer.
Klem

Eva Helen sa...

Kjempe søte påskekort!!
De spellbindersene du har brukt på kortet er rååflotte,så de må jeg skaffe meg en dag.

Tusen takk for kommentaren på bloggen min.

Klem Fra Eva Helen

Sivic sa...

Wow, foe et herlig påskekort!!!
Ha en fin kveld du også : )

Sivic sa...

Mente "for" altså, men det forstod du sikkert ? : )

Guro sa...

Herlige påskekort du har laget her :-) Lekkert motiv, gleder meg til påske jeg.
Ha en fin mandagskveld.

Klem fra Guro

jannes hobbykrok sa...

Så søte de var!Nydelig motiv,skikkelig påske og vår over disse!
klem,Janne

Mona Evy sa...

Herlig påskekort, Connie!
Håper det er okey at jeg har deg på blogglisten min og at jeg legger meg til som følger hos deg! :) Ha en fin uke!