tirsdag 10. mai 2011

Serviett-brette kort til konfirmanten


12 kommentarer:

Solveig sa...

Lekkert!!
Så mye flott siden sist jeg var innom!
De skjorte/vest korta var stilige!
Ha en fin dag!

Mona Evy sa...

ÅÅ, så nydelig!! Herlig motiv og lekkert pyntet.

Heidi sa...

Åå, dette var nydelig Connie!
Lekre farger og pynt som alltid:)
Ha en fortsatt fin kveld, klem:)

Karin Dahl sa...

Et utrolig flott kort med et nydelig motiv på:) De er jo bare så flotte de brettekortene der..
Formen ja....Skal ikke skryte på meg at det er så bra, men jeg klarer meg da. Håper formen din er bedre en min.
Ønsker den en super onsdag når den kommer:)
Clemzy Karin D

unni's scrappeboble sa...

Åååå så lekkert, er sååå fin denne bretteteknikken :)))

May Britt sa...

så flott kort, må prøve meg på denne brettingen:)

klem maya

Mette sa...

Nyyydelig og lekkert kort!

Klem Mette

Annelis hantverk sa...

Vilken konstnär du är!
Underbart vacker!

Kari sa...

Nydelig kort du har laget, den lacekanten gjorde det lille ekstra her!

Ønsker deg en riktig flott 17. mai!
Klem Kari

Sylvia sa...

Dette var rett og slett fantastisk flott:-)) Delikate farger og pynt!!

Moski sa...

For et flott brettet kort. Helt imponet,jeg. Ha en super dag!

Riet sa...

So wonderful,I love the image and your papers.

Hugs Riet.xx