torsdag 9. juni 2011

Christian 18 år. Gratulerer





16 kommentarer:

Karin Dahl sa...

God kveld!
Så varierte og fine disse kortene ble:)
er så fin den punchen du har brukt på kort nr2 her. Tror jeg må kjøpe meg en slik snart;)
Hehe, ser du har laget et pc kort. Det skal faktisk jeg også gjøre i helgen;)
Ønsker deg en flott helg!
Clemzy Karin D

Anonym sa...

Noe sååå stilig, wow!! Det Pc-kortet er bare helt rått, jeg forstår ikke hvordan det er mulig!!
Og de andre kortene var også bare så utrolig flotte, så fin bruk av punch og dies og flott bretteteknikk:) Har ikke prøvd den enda, men må definitivt prøve en dag :)
Takk, du er herlig og skjønn og varmer mitt <3 :)
Ha en fin kveld:)
Endelig fikk vi smake litt sommer her nord og jeg har ligget i blomsterbedet i dag, er nedsylta i forkjølelse, men det kan ikke stoppe meg :/
Klem Lill

Pia sa...

kæmpe lækre kort med så mange fine detaljer smukt smukt arbejde
knus pia

Pia sa...

det er lige gået op for mig at pc'en også var et kort woooow woooow, fantastisk flot
knus Pia

Eva Helen sa...

Så fiiiiine kort altså!
Det pc kortet klarte du med glans og så stilig det var med bilde inni den "knuste"ruta.De to siste kortene var flotte på hver sin måte.

Ha en fin pinsehelg

Klem Fra Eva Helen

Dorthe sa...

Super sejt Laptop kort! Rigtig god ide. Og de andre er bare så fine. God weekend.

Kort og Søm sa...

Kjempe fine!
God fredag,
klem Fredrikke :O)

Annelis hantverk sa...

Jättefina kort!
Trevlig helg!

Guri sa...

Knalltøft det PC-kortet. Det tok litt tid før eg forsto at det var eit papirkort:)Imponerande. Koss har du fått til det?
God helg til deg :)

Kari sa...

Å herrelighet så mange flotte kort du har laget! Så varierte og så stilige! PC kortet var utrolig kult og faller nok helt sikkert i smak hos en 18 åring ja!

Ha en flott pinsehelg!
Klem Kari

Camilla sa...

For noen flotte kort! Like stilige alle sammen på hver sin måte. Pc kortet var råkult! Hvilken størrelse er det på det? Min favoritt var det siste kortet, det var bare så herlig! Både forsiden og innsiden var utrolig lekker, og for en stilig hjørnepunch! Hvor er den kjøpt forresten? Ønsker deg en riktig flott helg!
Klem Camilla:)

Riet sa...

So beautiful Connie.

Hugs Riet.xx

Karina sa...

Stilige kort, særlig det pckortet! Så skikkelig ekte ut:)

Gunn`s Kort sa...

Helt utrolig flotte kort! Det pc-kortet "tar jo kaka":) Fins det mal på det, eller er det etter eget hode? Klem

Lill Anita sa...

Flotte kort du har laget.
Ser her er mange forskjellige måter å lage pc korte på...
Flotte gaver...

Klem Lill Anita

Lissie sa...

Wow så stilig det første kortet var! Du er så utrolig oppfinnsom!! Tipper det ble/blir godt mottatt!

Flott det andre kortet og!
Klem fra Lissie