fredag 14. oktober 2011

Flere juletagger







Ønsker alle en riktig god helg

15 kommentarer:

RoseSommer sa...

De er så delikate! I år hadde jeg bestemt meg for å bruke opp gammelt julepapir og heller kjøpe meg noe nytt neste år. Men nå ble jeg i tvil. Fikk jo veldig lyst til å kopiere deg, da, og overse alt det røde jeg har liggende.
God helg!

Jorill sa...

Kjempelekre :0) Kjekt å få en gave med en slik nydelig tag hengende på ♥

Riktig god helg til deg!
Klem jorill

Ann Kristin sa...

Disse var kjempelekre, flotte farger, og motiv.

Ha en riktig god helg.

Klem Ann Kristin

Anne May sa...

Lekre tags:)

Bente Årstad sa...

Disse taggene er bare så flotte:)

Riet sa...

This is so wonderful Connie.

Hugs Riet.xx

Lill S. sa...

Wooooow, Connie nå er du ustoppelig altså he-he ;)
Herreminhatt så mange flotte tagser du har laget :)
Flotte alle som èn :)
God helg til deg, skjønne Connie :)
Klemmer Lill

Gro sa...

Så flotte!
Du har jammen kommet godt igang med juleproduksjon. Jeg har ikke begynt enda.
God helg!

Heidi sa...

Wow så nydelige!
Delikate og lekre tags:) Jeg må snart få kommet ordentlig igang med juleproduksjonen jeg også. Men har ikke den store stemningen enda:)
Ha en riktig fin helg Connie, klem:)

Lill Anita sa...

Så flotte tag du har laget.
Flotte farger og fint oppsatt.
Ha en fin helg.
Lill Anita:))

Kari sa...

Takk for alle koselige kommentarer i bloggen min! Nå har jeg tatt meg en runde her inne hos deg - duverden så mye fint du lager både med papir og tøy! Disse taggene var kjempefine - nesten så jeg fikk lyst til å herme :-)

Ønsker deg ei fin helg!
Klem, Kari

Cathrines-creative sa...

Skikkelig lekre tags:-)

bojose sa...

Å du store min.....så nydelige disse var :)
klem :)

Anne sa...

Wooow, for en produksjon! Utrolig flotte, så nydelig stil. :)

Marianne sa...

Noe så lekkert !! Flotte avstemte farger. Nydelig pynta