fredag 4. november 2011

Vin poser

Tre hvite og tre off-white vin poser til jul.


14 kommentarer:

Anne Bente sa...

wawwww hvor er de bare flotte

klemmmm

Anonym sa...

Tar det på dialekt idag;
GU'KKOR fiiine :)
Disse posene er bare så flotte og dekorative :)
Ha en fin helg du også, Connie :)
Klemmer Lill

Berit sa...

Disse vinposene dine er bare så nydelige:) Ha ei kjempefin helg:)
Klem Berit

Riet sa...

So gorgeous Connie.

Hugs Riet.xx

Kort og Søm sa...

Veldig fine!
God helg,
klem Fredrikke :O)

Linda W sa...

Du er bare rå på gode ideer:) Nydelige alle sammen:)

Sivic sa...

Nydelige alle sammen!!
God helg : )

Hobbykroken sa...

Hei, disse vinposene og vinflaskekortene dine er bare rålekkre!!

Ha en fin helg.

Klem ANN KRISTIN

Margrethe sa...

Nydelige vinposa du ha laga:)
Klæm Margrethe

Heidi sa...

Så utrolig lekre disse er!
Så dekorative:)
Ha en riktig god helg Connie, klem:)

Home sweet home sa...

Nydelige vinposer du har laget,lekkert.:)
Takk for hyggelig kommentar påmin blogg.:)

Tuppenshobbyblogg sa...

De er bare så knallfine disse vinposene.Vinkortene er også veldig flotte,ikke rart de er poppis.

Klem Kjersti ;o)

Eva Helen sa...

Så fine de er!


Takk for kommentaren i bloggen min Connie!såå Koslig!
Ja jeg skal på en "messe" nærmere jul på ett sykehjem med røde kors.Men dette kommer ann på om jeg er frisk nok,for jeg har store smerter.Røntgen viste hva som feiler meg så jeg vet ikke helt hva som skjer fremover.
Må du ha en riktig fin helg
Klem Fra Eva Helen

Therese sa...

Åh, wow, disse var utrolig fine. Fantastisk flotte motiver. Moro å kunne gi bort en flaske vin i en så fin "innpakning"! :))