fredag 16. mars 2012

Påskekort


10 kommentarer:

Dorthe sa...

Jubiii... jeg har fået den die hjem i dag - takket være inspiration fra dig! :) Dine påskekort er SÅ flotte - og supersøde motiver du har fundet. God weekend.
Knus.

Berit sa...

Så nydelig et påskekort! Den diesen du har brukt er jo bare så lekker. Ser at du har laget mange flotte kort i det siste.
Klem:)

-Sanna- sa...

Så nydelige disse var.
Utrolig lekre dies.... de får jeg ønske meg !

Lill Anita sa...

Nydelig påske kort du har laget.
Hvor har du kjøpt den dies du har brukt ?
Var bare helt nydelig:)
Klem :)

Home sweet home sa...

Nyyydelige påskekort du har gjort,og de nye diesen du har brukt på i det siste på kortene dine er kjempe flotte.
Nydelig arbeid har du gjort.
Ønsker deg en super finhelg.:):)Klem Merethe

Cathrine sa...

Hei Connie:) Så utrolig mye fint du har laget i det siste. Jeg, som mange andre, liker den ene diesen du har brukt.Har sett flere som har brukt den og den er bare så fiiin. Må innrømme at jeg var innom Bikuben her om dagen (for å kjøpe noe annet)og da så jeg etter den diesen,men fant den ikke. Buhuuu:(
Tusen takk for hyggelige kommentarer inne hos meg:)
Ha en fin helg!
Klem fra cathrine

Mona sa...

Kjempefine påskekort!
Nydelig pyntet :-)

Ha en fin helg!
Klem Mona :-)

Bodil sa...

Så nydelige påskekort, lekkert pyntet og flotte farger du har brukt.
god helg, klem :)

Anonym sa...

KJempeflotte kort:) Klem Kari-Mette

Lissie sa...

Nydelig!