fredag 7. september 2012

Theodor 4 år

Theodor ble 4 år 20 august, så det ble et litt forsinket bursdags kort til han. He he.
Men gave fikk han til rett tid:)
Bilde jeg har brukt er en tegning vi fikk tegnet av Theodor i sommer på Kreta.
Leverte et bilde vi hadde og og hentet tegningen dagen etter. Hun var helt rå.
Han ser litt bortkommen ut, men det gjorde han på bilde også.



Tegning av Theodor

På kortet har jeg brukt denne fine hjerte punchen fra Tonic Studios,
Diesen er også ny og kommer fra Tonic Studios
Hjørnene er Nellie Snellen.
Husk bli med på utfordringen hos Kortgleder "Bruk puncher"
Og så søker vi nye DT- medlemmer, mere info her

8 kommentarer:

Unni A sa...

Så nydelig! Både kortet og hunden :) Har du tegna?? Så flott det ble med hjertene rundt motivet! Der lærte jeg en ny måte å bruke puncher på! Takk for at du viste det :)
klem Unni

Dorthe sa...

Åårh hvor er det et sødt kort - og en fantastisk tegning.
Tillykke med vovsen - hihi.
God weekend snart.
Knus

Solveig sa...

Herlig kort!
Den punchen var flott!!
Ha ei fin helg!

Heidi sa...

Så flott, både kortet og bildet!!!

Kjersti sa...

Men så nydelig da, både kort og hund:) Tenk å kunne tegne slik som det - så lekkert!
God helg!
Klem fra Kjersti:)

Eva Helen sa...

Han er bare så skjønn !!Nyydelig bilde og helt enig,at tegningen var heeelt rå!!nydelig kort du har laget.

Ha en fin helg

KLem Fra Eva

Kari sa...

Utrolig nydelig tegning - og flott kort!

Klem, Kari

-Sanna- sa...

Så nydelig dette var.
Og han er jo så vakker, den lille hjerteknuseren.
Som tiden har flydd, husker nemlig at han fikk et kort i fjor også ! Han har nemlig bursdag samme dag som min lille Tim, som desverre ikke er mere.
Nå er jeg tilbake etter en lang og ufrivillig pause, så jeg titter snart innom igjen.