onsdag 11. september 2013

Årets første julekort

Årets første  julekort i boks.
Her har jeg brukt den nydelig GOD JUL deisen til Lisbeth fra http://scrapmagasinet.no/
Den er bare så lekker. Løp og kjøp:)
Har også brukt Nellie Snellen sine embossingfoldere, 
Tonic sin snø-krystall punch og mange perler.
 Alt dette kan kjøpes på http://www.scrapmagasinet.no/

 



Mangler ennå mange i min bloggliste som jeg klarte å slettet vet et uhell.
Legg igjen en kommentar så jeg kan legge deg til igjen .
Ønsker alle som titter innom en fin dag.
Klem

10 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Nydelige kort, hvitt er bare lekkert, klem bente:)

Synnøve Dyhring sa...

Lekkre kort. Så fint med hvitt og sølv mot motivet. Klem synnøve

Meretekj sa...

Lekkert og flott!
Klem

Heidi sa...

Så nydelige!
Likte godt embossingen og ikke minst god jul Diesen.

Klem Heidi:)

Anonym sa...

Oi, så nydelige disse er!! Det er så elegant med hvite kort og disse var bare helt skjønne. Liker motivene, rammen rundt og "God Jul"-teksten på kortene så godt, ja og sløyfene også.. kort sagt alt :) Kjempefint!

Unni A sa...

Så vakre julekort! Elegante og stilige :)
klem Unni

Bodil sa...

Nydelige julekort :) Fin den god jul diesen ♥ og nydelig englemotiv ♥

Heidi sa...

Nydelige og elegante julekort!

Sissel sa...

Flotte julekort, den tekst-diesen har jeg faktisk, men har glemt den litt, takk for påminnelse :)
Klem Sissel

Kjersti sa...

Nydelige julekort Connie, flink du som er så godt i gang!
God helg!
Klem fra KJersti:)