søndag 24. november 2013

Utfordring # 5 hos Storyteller

Denne gangen er utfordringen : Jul uten fargen rød.
Ta turen innom Storyteller bloggen og bli med


All pynt er fra Storyteller.
Stempel : ST – 00347 og ST- 003030
Blomst : ST - 002071
Brads : ST- 000787
Små Sløyfer: ST-009230
Perlebånd: ST -007120
Flate halvperler: ST -000268 og ST-000275
Charms : snøkrystall ST -008172  og lite hjerte ST004709
Kakeserviett : NS-PD-006 , Punch: NS-FLP004 og Embossing Folder: NS-HSFC002 fra Nellie Snellen.
Dies  Sizzix : Skøyter og snøkrystaller er fra Tim Holtz.

13 kommentarer:

morkaren sa...

Meget smukt og stemningsfuldt kort----- og uee de støvler, jeg bliver mere og mere varm på dem. knus morkaren.

Heidi sa...

Lekkert kort!
Flotte detaljer:)
Klem, Heidi:)

Synnøve Dyhring sa...

Wow så lekkert julekort. De skøytene er bare så nydelige pynten og. Klem Synnøve

Pinklady 68 sa...

Lekkert julekort!! Kjempefin layout!!
Me like:-)

Ha en fin søndag Connie!
Klem Laila.

Sissel sa...

Kjempelekkert, nydelig med skøyter og snøkrystaller.
Klem Sissel

Anne sa...

Nydelig kort, flott med alle snøkrystallene og snøringen, båndene og charmsene. Fullt av lekre detaljer. :)

Klem, Anne.

Dorthe sa...

Skønt skønt kort! Det kan sagtens være julet uden den røde farve :)
Hvor har du lavet meget fint siden jeg sidst var herinde.
God ny uge til dig.

Knus Dorthe

Unni A sa...

Åh så lekkert skøytekort! Mange nydelige detaljer, likte så godt sløyfa med hjerte på skøyta!
Ha en fin dag :)
klem Unni

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig flott kort og de skøytene er jo så fine .

Klem,Kjersti

Sivic sa...

Knallfint!!
Skikkelig flott pyntet!!
Jeg har fremdeles ikke fått laget kort med skøytene mine......
Mange lekre esker du har fått laget også, nydelige!
Håper det går bra med deg, klem

Karin Dahl sa...

Såååå fint julekort:)
De skøytene har jeg også skaffet meg. Men har ikke fått de i hus enda.
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Moski sa...

Nydelig kort!! Klem.

Ann Kristin sa...

Nydelig kort :) Den skøytediesen er så flott, men jeg sliter med å tre trådene ....hehe :)