mandag 6. april 2015

DT - Storyteller - Utfordring #36 Blomster

Ny utfordring hos Storyteller.
Denne gangen vil vi se blomster.Utfordring # 36 Blomster
Ta turen innom bloggen for mer info

Jeg har laget et kort til mitt tantebarn som fikk en liten gutt på påskeaften.
Hun skal også få dette babyrede under her i barselgave til lille Nicolay

Jeg har brukt:
Papir: Authentique
Kakeserviett og punch fra Nellie Snellen
 Osteklut
Rosebånd ST- 006741
 Charms. Fotspor ST- 008394
 Blomster ST- 002927
Blomster ST- 003429
Roser ST-002194
Blomster Cala ST- 006468
Stickers ST- 008943





8 kommentarer:

Sissel sa...

Åhh, så mye nydelig du lager.
Så mange flotte kort kort, egg og babyredet ser bare så delikat og deilig ut.
Klem Sissel

Anne-Eddie sa...

Kjempesøtt kort til en nyfødt! Disse babyredene er så gode til de små! Skulle ønske et var noen som hadde funnet opp disse da jeg hadde små...!! Klem ;)

Heidi sa...

Nydelig kort du har laget her.
Babyredet er en flott gave, ser min datter har brukt sin masse.
Veldig kjekk gave å få. regner med at det blir en glad mamma til Nicolay dette.

Nyt siste dagen av påsken.
Klem Heidi:)

Lenas kort sa...

Nydelig baby kort og flott rede :-) En heldig liten kar :-) Flink du Connie :-) Ønsker deg en flott dag :-)

Meretekj sa...

Nydelig kort og babyrede du har laget.
Klem, Merete

Lill Anita sa...

Et nydelig babykort.
Flotte detaljer og farger.
Klem :)

Pinklady 68 sa...

Nyydelig kort og rede, Connie!!
Sees imorgen:-)...gleder meg:-)

KLem Laila.

Unni A sa...

Det var et aldeles nydelig babykort! Og rede, så flink du er! Dette setter nok både foreldre og babyen stor pris på!
klem Unni