fredag 25. juni 2010

Bursdag


6 kommentarer:

-Sanna- sa...

Så nydelig.
De blomstene dine er jo bare helt lekre.
Jeg har ikke så lett for å lage søte ting.
Er vel like mye "gutt" nå som i oppveksten, - blir litt røffere det jeg lager. Burde gå på kurs hos deg, jeg.... :)

Yvonne sa...

Enda et nydelig kort Connie! Du har virkelig teken på disse lekre, elegante kortene. Likte kjempegodt rondellene med bling, veldig søtt!
Ha en strålende dag og en super helg!
Klem

jannes hobbykrok sa...

Nydelig!Det bildet er jo helt skjønt!Blir så delikat alt du lager om dagen!Digger kortene dine!
Klem,Janne

Mona Evy sa...

Nydelig kort!! Herlig motiv du har brukt! Ha en fin helg!

Lissie sa...

Så nyydelig kort! Fantastisk vakkert!

ha en god helg!
klem

Sivic sa...

Nå var det visst en stund siden sist jeg besøkte bloggen din, for her var det kommet mye fint!!!
Lekre farger og delikat pyntet!!
Du er flink til å bruke punchene dine også!! Jeg har kjøpt meg mange fine puncher, men er lite flink til å bruke dem.
Ha en fortsatt fin sommer og god helg!!