tirsdag 15. juni 2010

Noen enkle raske kort.
















7 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

De ser da verken enkle eller raske ut spør du meg!Knallfine alle sammen!
Klem,Janne

Yvonne sa...

Himmel, her var det masse nydelige kort!!! Så flink du har vært!
Ha en super dag!
Klem

-Sanna- sa...

"Hujedamej", - så produktiv du har vært.
De var kjempefine alle sammen. Du er go'..

Bodil sa...

Her var det mange flotte kort, Kjempefine alle sammen :)

-Sanna- sa...

Hei igjen.
Tenkte jeg skulle svare deg på spørsmålene om bildene mine.
Jeg bruker Photoshop CS4 og det er et steindyrt kjøpeprogram.
Alle mine bilder, iallefall de siste er berbeidet med dette.
En kan sikkert gjøre mye det samme med andre Photoshop-versoner også.
Veldig morsomt, skulle bare ønske jeg kunne enda mere.

Moski sa...

Det synes i allefall ikke at dette er raske kort. Kjempefine og sjarmerende bilder. Så søtt bildet av gutten med capsen er.

Sivic sa...

Nydelige kort, flotte og sjarmerende alle sammen !