søndag 13. mai 2012

Bryllupskort

13 kommentarer:

Dorthe sa...

Ååårh så sødt! Et herligt motiv! God søndag til dig.
Knus.

Bente Årstad sa...

Så nusselig og flott kort til et brudepar:)
klem bente:)

Sissel sa...

Veldig søtt bryllupskort, så fint med metallet, ble veldig rent og pent.
Klem Sissel

Kari`s Hobbyrom sa...

Kjempesøtt bryllupskort, nydelig pyntet. Ønsker deg en fin og kreativ søndag. Klem Kari

Anonym sa...

Bare sååå nydelig, Connie <3 Så mye lekkert du har laget, du er bare så flink og alt du lager blir så utrolig delikat :)
Håper du har det bra :)
Og takk for alle fine ord du gir meg :)
Klemmer Lilli

Dortesjs sa...

rigtigt sødt kort med fine skønne detaljer

Gro sa...

Så flott og stilrent bryllupskort!
Lekre de nedenfor her og.
Håper du får en flott søndag og en fin uke!
Klem fra Gro

Guri sa...

Så herlig motiv du har brukt.
Og elegant pynta som alltid :)

Synnøve Dyhring sa...

Så søt og delikat kort,herligt bilde.klem Synnøve

Jorill sa...

Nyydelig bryllupskort!
Herlg motiv og lekker pynt.

Ha en fin kveld!
Klem Jorill

Kari sa...

Så lekkert kort Connie! Herlig, stilrent, vakkert! Heldig brudepar som skal få dette!

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger du har lagt igjen i bloggen min siden jeg startet opp igjen nå. Det varmer!

Håper du har hatt en flott helg!
Klem Kari

Eva Gro sa...

Åååå så utrolig søtt!!!
Brudeparet ble sikkert glade kan jeg tenke meg:-) Kjempesøtt!

Klem

Eva Helen sa...

ojoj jammen har du stått på ,for her har det kommet masse nye kort!Alle så flotte og varierte!


Nå har jeg fått DT pakken.Såå masse flott.Gleder meg til å lage fremover men lerret tror jeg må få litt tips,for det har jeg ikke gjort før men har sett på litt på nettet da.

KLem Fra Eva Helen