tirsdag 1. mai 2012

Konfirmasjon






17 kommentarer:

Frk. Bogstad sa...

Knallstilige kort :)
Lekre dessa stjernene i hjørna va.

Tuppenshobbyblogg sa...

Knallflotte kort !!
Jeg må se å finne frem dette stempelet mitt jeg også, for det er så tøfft.

Klem Kjersti

Kort og Søm sa...

Kjempe tøffe konfirmant kort du har laget!!
Klem Fredrikke

Eva Gro sa...

Supre konfirmasjonskort du har laget!!
Klem

Meretekj sa...

Kjempeflotte konfirmasjonskort!
Likte godt den kantpuncheren.
Klem, Merete

Anonym sa...

Du er helt rå på serie kort. Veldig flotte. Hvilken dies bruker du?

Moski sa...

Lekkert å bare bruke en farge til hver kort. Skikkelig stilige kort til en konfirmant.

Unknown sa...

Det var flotte konfirmasjonskort!

Lissie sa...

Flotte!
God helg!

Pia sa...

wow wow så nydelige konfirmationskort
knus Pia

Gunn`s Kort sa...

Åh, så nyyyydelige disse var!
Ønsker deg en riktig god helg!
Klem Gunn

Bibbi sa...

Utrolig lekre kort!

Audhild sa...

Du lager nydelige kort! :-)

May Britts papir og sånt sa...

Wow, her er det mye fint å se.
Nydelige kort alle smmen. Så lurt å bruke forskjellige farger.
Takker for gode ord i bloggen min.
Setter veldig stor pris på det.
Ønsker deg en strålende søndag.
Klem May Britt

Eva Helen sa...

Her var det kommet mange flotte kort !

Gjett hvem jeg fikk melding av,hihi...

Klem Fra Eva Helen

Eva Helen sa...

Her var det kommet mange flotte kort !

Gjett hvem jeg fikk melding av,hihi...

Klem Fra Eva Helen

Anonym sa...

Gurimalla, jeg bare digger disse kortene, der er knallstilige :)) Og så mye lekkert du har laget siden jeg var innom deg sist :))
Beklager at det blir sjeldent, min helse holder ikke mål og data tar tid, så det må vike litt. Jeg har jo PTSD fra før og nå er sjansen stor at jeg har fått ME i tillegg...så det kjenner du til..må spare energi der jeg kan. Men familie og hus koster mye energi, men jeg klarer å tegne innimellom, det er enda god, det gir så masse.
Takk for dine besøk og fine ord, håper du har det bra, Connie :)
Klemmer Lilli