fredag 14. oktober 2011

Flere juletagger







Ønsker alle en riktig god helg

14 kommentarer:

RoseSommer sa...

De er så delikate! I år hadde jeg bestemt meg for å bruke opp gammelt julepapir og heller kjøpe meg noe nytt neste år. Men nå ble jeg i tvil. Fikk jo veldig lyst til å kopiere deg, da, og overse alt det røde jeg har liggende.
God helg!

Jorill sa...

Kjempelekre :0) Kjekt å få en gave med en slik nydelig tag hengende på ♥

Riktig god helg til deg!
Klem jorill

Hobbykroken sa...

Disse var kjempelekre, flotte farger, og motiv.

Ha en riktig god helg.

Klem Ann Kristin

Bente Årstad sa...

Disse taggene er bare så flotte:)

Riet sa...

This is so wonderful Connie.

Hugs Riet.xx

Anonym sa...

Wooooow, Connie nå er du ustoppelig altså he-he ;)
Herreminhatt så mange flotte tagser du har laget :)
Flotte alle som èn :)
God helg til deg, skjønne Connie :)
Klemmer Lill

Gro sa...

Så flotte!
Du har jammen kommet godt igang med juleproduksjon. Jeg har ikke begynt enda.
God helg!

Heidi sa...

Wow så nydelige!
Delikate og lekre tags:) Jeg må snart få kommet ordentlig igang med juleproduksjonen jeg også. Men har ikke den store stemningen enda:)
Ha en riktig fin helg Connie, klem:)

Lill Anita sa...

Så flotte tag du har laget.
Flotte farger og fint oppsatt.
Ha en fin helg.
Lill Anita:))

Kari sa...

Takk for alle koselige kommentarer i bloggen min! Nå har jeg tatt meg en runde her inne hos deg - duverden så mye fint du lager både med papir og tøy! Disse taggene var kjempefine - nesten så jeg fikk lyst til å herme :-)

Ønsker deg ei fin helg!
Klem, Kari

Cathrines-creative sa...

Skikkelig lekre tags:-)

Bodil sa...

Å du store min.....så nydelige disse var :)
klem :)

Anne sa...

Wooow, for en produksjon! Utrolig flotte, så nydelig stil. :)

Marianne sa...

Noe så lekkert !! Flotte avstemte farger. Nydelig pynta