onsdag 8. september 2010

Konfirmasjon










10 kommentarer:

Kari sa...

Så nydelige kort Connie! De ble veldig forskjellige bare ved å bytte farge på pynten og bildet. Var jammen vanskelig å velge seg en favoritt av disse to altså.

Ha en flott dag!
Klem Kari

Eva Helen sa...

Veldig vakre vintagekort i flotte farger og super fin brette teknikk.Like flotte begge to!

Jeg driver å lager noe jeg også,og klarer ikke la vær,selv om jeg ikke har tid,hehe.

Ha en strålene dag.
Klem Fra Eva Helen

Karin Dahl sa...

Hei Connie!
Tusen takk for hyggelige ord i bloggen min.
Det er deilig å være litt igang igjen. Håper formen kommer snikende snart;)
Nydelige kort du har laget den siste tiden. Både i fine farger og motiver. Flink du:)
Ha en super dag!
Clemzy Karin D

Bodil sa...

Så nydelige kort :)
klem :)

Gro sa...

Flotte kort. Liker godt bretteteknikken og fargene.
Klem

Lissie sa...

Så nydelig!
For å si det på engelsk "Stunning!"

Ha en god dag *klem*

Heidi sa...

Så lekre kort!
Nydelig pyntet som vanlig og motivene er bare herlige:)
Lekre farger også Connie.
Klem:)

Mona Evy sa...

ÅÅÅ, så nydelige! Må vist prøve meg på denne teknikken!

Guro sa...

Virkelig nydelige Connie :-) Kjempefine alle disse kortene; men som Kari sier, veldig ulike også.
Du er utrolig flink med disse vintage bildene.
Klem Guro

Jorill sa...

Nydelige kort du har laget !
Flotte farger og nydelig pyntet.

Ha en fin dag videre.

Klem