mandag 13. september 2010

Til konfirmanten Cathinka




6 kommentarer:

Heidi sa...

Så utrolig fint!
Lekkert pyntet som vanlig:) Nydelig jente også.
Kortet under her er også herlig Connie:)
Klem:)

Riet sa...

So beautiful Connie.

Hugs Riet.xx

Bodil sa...

Så stilig og flott.
Må snart prøve meg på disse kortene jeg også.

Sivic sa...

Utrolig mye fint du har laget i det siste!!! Har kost meg med å se på det du har laget, mye flott.
Jeg var på messa i Sandnes og da fikk jeg se i "live" noen av korta du laget også, hos Kortgleder, kjempefine!!
Og så måtte jeg snope litt også, kjøpte meg noen dies fra Nellie Snellen og disse nye slide-sjablongene : ) Alltid kjekt med nye hobbysaker : )

Eva Helen sa...

Så stilig kort i en annen variant enn jeg har sett før.Nydelig farger og pynt og bildet var da så tøft også!

Jeg fant deg heller ikke kirken..Hjelp så mange mennesker det var der,hehe.Var visst 70 mennesker som ikke fikk plass.

Klem Fra Eva Helen

Lissie sa...

Nydelig!