lørdag 11. september 2010

Veske, lommebok og kort til konfirmanten.

Her har jeg laget en veske og lommebok til mitt tantebarn Cathinka som skal konfirmeres i dag.
Ble ganske stilige. Kan nesten brukes på fest. He he
De stolte foreldre skal gi alt dette i dag.

Denne lommeboken kommer nok til å bli fylt opp med penger i dag.
Pappen har jeg preget for å få den strukturen.
veska og lommeboken er også foret med et mønsterark inni.




Det er plass til alt oppi veske. God plass.
Glemte å ta bilde av det.








14 kommentarer:

Heidi sa...

Nei kjære vene, sååå stilig!
Dette var lekkert Connie:) Og så nydelige farger du har brukt her. Stilige detaljer og pynt:)
Wow... dette likte jeg!
Mottageren av dette er heldig!
Ha en fin dag, klem:)

Gry-Beate sa...

Disse var knall lekre!!Kjempe flott design, og nydelige farger!! Disse kommer nok til å falle i smak!!

;0)Gry-Beate

Dorthe sa...

Hvor er det et flot sæt du har lavet. Og lækre farver.

Bodil sa...

Næh, så stilig dette settet var. Skikkelig flott gave dette da :)
klem ;)

Moski sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Moski sa...

Uffda, jeg gikk visst helt amok med kommentarknappen da jeg ville skryte av det fine du har laget. Kanskje du kan få slettet dem? God helg!

Gunn`s Kort sa...

WOW!! Så stilig!

Linda W sa...

Herremin så flink du er. Herlig sett og så stilig med den preginga av pappen.
Kikket akkurat på innvitasjonene pog bordkorta nedenfor, himmel og hav det blir en fornøyd konfirmant og gjester.
klem

Riet sa...

This is so beautiful Connie.

Hugs Riet.xx

Annelis hantverk sa...

Oj så underbara...vilken fin idé!
Ha det så bra!

Eva Helen sa...

Såååå STILIGE!Veldig kreativt laget og en super fin gave til konfirmanten!
Er så fint at den kan brukes på ordentlig også:-)

Klem Fra Eva Helen

Pia sa...

woooow så super lækkert, flotte farver og detaljer.
knus pia

Kari sa...

Å guri malla, noe så gjennomført stilig! Så kult med pregingen av ytterlaget og mønsterark inni, båndene med "hempene" og alt. Noe av det tøffeste jeg har sett!

Ha en flott uke!
Klem Kari

Unknown sa...

Så knall fint!! Blir ikke konfirmanten der fornøyd så vet ikke jeg! Imponert!!