tirsdag 21. september 2010

Kort og lys med Sagen servietter







10 kommentarer:

Dorthe sa...

Hvor er det et fint gavesæt!

Hobbykroken sa...

Hei. Dette var virkelig vakkert, motivet er så nydelig.

de pos-it kortene dine var også kjempefine.

Klem Ann Kristin

-Sanna- sa...

Så nydelig.
Du er flink med lys og alt det matchende.
Skal ta meg på tak og prøve jeg og..

Pia sa...

wow så flot det hele matcher, super nydeligt
knus pia

Margrethe sa...

Å så nydelig..Æ bærre heilt smelta før dette sættet med motiv fra Sagen:) Nydelig nydelig..
Klæm Margrethe

Sivic sa...

Nydelig sett!

Miss StampAlot sa...

Så nydelig =) Den jenta er så lik min datter.. hvor får du tak i di serviettene ?

Camilla sa...

Nydelig rett og slett! =)
Hvordan får du serviettene så jevne på koetene? Har prøvd meg på noe lignende tidligere, men serviettene ble så "bulkete" at det ikke ble fint...

Camilla sa...

Skulle jo stå : på kortene ;)

Connie sa...

Til Camilla!
Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg.
Jeg bruker å lime servietten på et ark med et lim som heter Textil-Medium. Kjøpes på Panduro.
Men dette limet kan du dekorere glass osv.... også.
Lykke til.