mandag 27. september 2010

Kort og lys med Sagen servietter







8 kommentarer:

Mona Evy sa...

Lekkert!!

Eva Helen sa...

Så nydelig altså!!Det vintagebildet var da sååå søt da!

Jeg skulle sendt deg mail,men det kommer,men har fullt opp denne uken og form som ikke henger med.

Klem Fra Eva Helen

Sivic sa...

Nydelige sett!!
Sagen serviettene er så flotte!!

Heidi sa...

Nok et nydelig sett!
Det motivet er jo bare så herlig:)
Lekkert!
Ha en flott dag Connie, klem:)

Pia sa...

igen et super flot sæt, søde motiver

Anonym sa...

Så nyydelige ting du lager <3
Sagen vintage bildene er bare såå vakre <3
Igår prøvde jeg for første gang å dekorere et lys med en serviett :)
Det ble ganske fint, men litt ujevnt.
Jeg brukte skjemetoden.
Dine er jo så fine og jevne,
bruker du skje eller strykejern?

Hilsen Anja :)

Connie sa...

Til Anja!
Takk for hyggelig kommentar.
Jeg bruker bakekepapir og varmluftpistol når jeg lager lysene mine.Da smelter jeg servieten inn i lyset.
Bare å spørre igjen.
Skjemetoden har jeg ikke prøvd.

Connie

Anonym sa...

Takk for svar :))
Varmluftpistol ja,
ja dine lys var jo såå fine og jevne :)
Kan jeg spørre deg hvordan du gjør det?
Du kan jo sikkert ikke holde lysa i hånda ;)
Ha en flott helg :)

Anja :)