torsdag 16. september 2010

Post It
















19 kommentarer:

Linda W sa...

oi du har så mange smarte ideer. Disse huske lappene var geniale, og helt utrolig nydelige.
Klem.
Elsker vintage bildene kjøper du eller skriver ut på nettet. Jeg skriver for det meste ut er så mange fine på nettet.....

Trine sa...

Nydelige post It blokker:)
Ha en fin dag!

Bodil sa...

Nydelig alle sammen :)
Nå har jeg endelig rota meg til å kjøpe inn noen post-it blokker, så da må det vel bli lagd noen her også :)
klem :)

Gry-Beate sa...

Disse var utrolig flotte!!

;0)Gry-Beate

Anonym sa...

WO! Disse var lekre og smarte!! Nydelig, Connie!;o)

Klemmer Ida:o)

Annelis hantverk sa...

Så vackra dom här var med de söta flickorna på!
Ha det så bra!

soltroll sa...

Heihei Connie!
Takk for koselig hilsen i bloggen min.
Men DU snakker om å være produktiv?? c",) Her detter det jo inn med masse flotte "bidrag". Rå lekre post It blokker! Fin kveld te deg også.
Klem

Gro sa...

Så flotte disse huskeblokkene ble.
Sånne vil jeg også lage.
takk for tipset!
God helg.
Klem fra Gro

Solveig sa...

Nydelige post It blokker!!

Ha ei fin helg!

Guro sa...

Nydelige Connie; så smarte disse :-)

Eva Helen sa...

Jeg har sett disse post-it bøkene i virkeligheten de er bare såå nyyydelige !!!!!!!

Go Helg.

Klem Fra Eva Helen

Jeanett sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Setter utrolig pris på det:)

Syns denne post it ideen var kul. Og du lager jo så utrolig mye flott. Legger meg til som følger i bloggen din, og gleder meg til å se på det du lager i framtiden:)

Ønsker deg en god helg.
-Jeanett-

Dorthe sa...

Hvor er de da bare søde dine "post it"
Rigtig god ide!!
God Weekend.

Pia sa...

hvor er de super søde, lækker stil med alle de søde motiver og pynt. Du må have en god weekend

Randi Th. sa...

Dette var jo utrolig smart og flott!

Ha en herlig helg!

-klem-

Heidi sa...

Så lurt!
Wow, disse er bare helt nydelige Connie. Lekkert pyntet som alltid:)
God helg!
Klem:)

Riet sa...

This is so WONDERFUL Connie.

Hugs Riet.x

Karin sa...

Så smart og utrolig nydelige de Post It blokkene dine var (",) Ønsker deg en flott helg!
Klem fra Karin

Lissie sa...

Lekkert og nydelig!